Menü Bezárás

Egy kezdő vállalkozó életében általában a székhely megjelölése mindig a saját ingatlanjára esik.

Miért is ne tenné így, hiszen ez tűnik a legkézenfekvőbb megoldásnak.

Ilyenkor valószínűleg még nincsen szükség egy különálló irodára, így abszolút egy fölösleges pénzkidobásnak tűnne egy ingatlan bérlése csak azért, hogy ne a saját lakcímünket jelöljük meg székhelyként.

A munkavégzés is elsősorban otthonról történik, így fel sem merülnek olyan kérdések, hogy talán az otthonunk nem szolgálna megfelelő székhelyként.

Mi viszont azt tanácsoljuk, ha van rá lehetősége, válasszon más opciót, ebben a cikkben pedig azt is elmondjuk, hogy miért.

  1. Amikor beindul az üzlet és egyre több tárgyalásra kell sor keríteni

Bizonyára Ön is azt szeretné, ha az üzleti partnerei komolyan vennék.

Ezt pedig nem könnyű elérni, ha esetleg a saját otthonunkat kell tárgyalási helyszínként megadni, nem mellesleg érdemes a privát szférát és az üzletet külön kezelni.

Hol lehet még akkor egy tárgyalásra sort keríteni?

Kávézókban, éttermekben, egyéb publikus helyszíneken, ahol viszont a körülöttünk lévő emberek és a hangzavar, esetleg befolyásolhatja a tárgyalás folyamatát.

A székhelyszolgáltatás igénybevételében azonban nem kell ilyeneken törnie a fejét, ugyanis minden ügyfelünk számára biztosítunk Duna-parti panorámával rendelkező tárgyalót.

  1. Postai sorban állás? Na ne!

Ha az otthonunkat jelöljük meg székhelyként, azt sem szabad elfelejteni, hogy a postás innentől kezdve gyakori vendégünk lesz, hiszen mindattól függetlenül, hogy digitális világban élünk, még mindig vannak olyan hivatalos küldemények, amik nem az online térben kerülnek továbbításra.

Így persze nagyon fontos, hogy mindig otthon tartózkodjunk a postás érkezésekor, máskülönben ki kell állnunk egy meglehetősen hosszú sort, hogy átvehessük a küldeményünket.

Érthető, ha valakinek erre egyáltalán nincsen ideje, vagy akár kedve, ezért a székhelyszolgáltatással ezt a pontot is kipipálhatja, hiszen ezeket mi mind elintézzük Ön helyett.

A beérkező leveleket pedig szkennelés után, elektronikus úton továbbítjuk, havi 1 alkalommal pedig egy Ön által megadott postai címre el is küldjük az aktuális hónapban érkezett küldeményeket.

  1. Amikor az adóhatóság kopogtat az ajtón

Végül pedig egy olyan indokot hoztunk a végére, ami talán az egyik legkellemetlenebb lehet a 3 ok közül.

Ez pedig nem más, mint a hatósági szervek fogadása és a kényszerintézkedések tűrése.

Tudniillik ugyanis, hogy ezek alól a látogatások alól, senki nem mentesül, a végrehajtó szervek pedig minden esetben a cégjegyzékben megadott székhely címen fogják keresni az érintettet.

Azt pedig valljuk be, hogy kevés kellemetlenebb szituációt tudunk elképzelni, mint amikor az adóhatóság megjelenik a saját nappalinkban.

A székhelyszolgáltatással azonban nem kell ezzel foglalkoznia, hiszen mi több mint 11 éves tapasztalattal a hátunk mögött, minden esetben vállaljuk az ilyen intézmények szakszerű fogadását.

Kérjen ajánlatot még ma, hogy az üzleten kívül mással ne is kelljen foglalkoznia!

TÁRCSÁZOM