Ha valaki vállalkozást indít, érdemes tudni, hogy mindenképpen szüksége lesz egy, a cégjegyzékben hivatalosan bejegyzett címre, vagyis egy székhely címre.
Erre azért van természetesen szükség, mert minden hivatalos okirat és küldemény ide fog érkezni, a különböző végrehajtó szervek is itt fogják keresni a céget.
Mindemellett pedig a törvény is kimondja, hogy ezen a címen kell tárolni a hivatalos okiratokat.
A legtöbb kezdő vállalkozó gyakorta esik abba a hibába, hogy a saját lakcímét jelöli meg székhelyként, nem gondolva arra, hogy ezzel amellett, hogy többlet költséget generál magának, nagy mértékben leköti a szabadidejét.
Ugyanis, ha nem tartózkodik otthon, mikor jön a postás, nem tudja átvenni a leveleket sem.
Miért pont Budapest?
Cégünknél Budapesten 2 helyen is, és Pest megyén belül, az IPA mentes Újlengyelben is van lehetőség a székhelyszolgáltatás igénybevételére.
A magyar vállalkozásoknak, több mint a fele fővárosi székhely címmel rendelkezik, még akkor is, ha a tényleges üzleti tevékenység másik településen folyik, így most felsorolunk néhány erős érvet, hogy miért érdemes Önnek is így döntenie:
- Ha még csak tudat alatt is, de a budapesti címek mindig együtt járnak egyfajta presztízzsel.
- A főváros, a hazánk üzleti életének a centruma, így bátran kimondhatjuk, hogy a legtöbb minden itt centralizálódik.
- Illetékesség szempontjából is kifejezetten előnyös, ugyanis ezen a területen az adóhatóság sokkal kevesebb alkalommal végez ellenőrzéseket, mint egy vidéki városban.
Ne csak az iroda, hanem annak a környezete is legyen igényes!
Persze, aki ismeri Budapest jó néhány kerületét, azért biztos tudja, hogy amennyire szép tud lenni egy-egy városrész, sajnos a többi olyannyira nem.
Büszkén mondhatjuk, hogy mi ebben is igyekeztünk a legimpozánsabb kerületeket választani, és így, nem is adtunk alább a festői II. kerületnél és a pesti oldalon található, igazi nagyvárosi hangulatú 6. kerületnél.
Többek között azért is ügyeltünk arra, hogy olyan környéken legyen az igénybe vehető székhelyszolgáltatás, ahol öröm megfordulni, mert minden ügyfelünknek ingyen tárgyalót is biztosítunk.
Ebből kifolyólag tehát közel sem mindegy, hogy milyen környezetben fogadjuk az üzleti partnereinket, hiszen akár egy koszos, szemetes környék is hagyhat bennük olyan benyomást, ami esetleg döntő helyzetben inkább negatív kimenetelt fog eredményezni.
Miért jár jól, ha igénybe veszi nálunk a budapesti székhelyszolgáltatást?
A csomag tartalmazza, hogy a megjelölt címen kihelyezzük a vállalkozás cégtábláját, minden jogszabálynak megfelelő módon.
Minden olyan levelet és küldeményt, ami postai úton érkezik átveszünk, függetlenül attól, hogy ez most hivatalos levél vagy sem.
Mindig is a törvényeknek megfelelően működtünk, így például a 7/2017. IM rendeletet figyelembe véve, minden beérkező levélről 24 órán belül értesítjük Önt, de mi ezt túlteljesítve nem csak a küldemény érkezéséről szólunk, hanem szkennelve a tartalmát is továbbítjuk elektronikus úton.
Havonta egyszer minden beérkező levelet díjmentesen továbbítunk egy, az Ön által megadott címre.
Mindemellett pedig vállaljuk a hatóságok szakszerű fogadását is.
Keressen minket bátran, ha felkeltettük az érdeklődését, de természetesen akkor is várjuk a hívását, ha cégalapítással vagy cégmódosítással kapcsolatban van szüksége profi segítségnyújtásra!