szekhelypartner.hu

KÖSZÖNTJÜK WEBOLDALUNKON !

parlamentujjo

Ha van ügyvédje, csak székhelye nincs!

SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS AZ IPA-MENTES ÚJLENGYELBEN

– székhelycím biztosítása okiratokon, cégbíróságon, partnerek vonatkozásában stb. – mindennemű levélátvétel, legyen az hivatalos, nem-hivatalos – ezen levelek szkennelése, továbbküldése e-mail címre, akár mobiltelefonra – hatóságok fogadása – hatóságok kényszerintézkedéseinek tűrése, ellenőrzés esetén tárgyaláshoz hely, tárgyaló biztosítása –

IPARŰZÉSI ADÓ MENTES SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS ELŐNYEI

csak székhellyel rendelkező vállalkozásoknál: a normál székhelyszolgáltatáshoz képest (ami lehet pl. a budapesti székhelyszolgáltatásunk) amint azt a neve is mutatja – és most legyünk konkrétak – Újlengyelben nincs iparűzési adó. Ez annyit jelent, hogy az újlengyeli székhellyel rendelkező cégek nem fizetnek egyáltalán iparűzési adót, azaz annak mértéke 0 %, mondhatjuk úgy is, hogy az Önkormányzat nem vet ki iparűzési adót. A teljes iparűzési adó mentesség feltétele, hogy az adott vállalkozásnak ne legyen fióktelepe.

fióktelephellyel rendelkező vállalkozásoknál: ha az adott vállalkozásnak van fióktelepe, akkor meg kell osztani az iparűzési adót, persze itt is lehet megtakarítani, de jóval kevesebbet. A megtakarítás nagyságához érdemes igénybe vennie könyvelőjét, adótanácsadóját.

– pest megyei cím, pest megyei adóilletékesség – Budapesten intézhet mindent.

– mindez jól megközelíthező helyen az M5-ös autópálya mellett Újlengyelben egy stabil önkormányzattal rendelkező településen.

A SZOLGÁLTATÁS 6+1 HAVI DÍJA ÖSSZESEN

39.900 Ft

+ áfa

Nemzetközi cégek,
akik Újlengyelt választották,
a teljesség igénye nélkül:

Ipa-mentes újlengyeli székhelyet választó nemzetközi vállalatok...

NE FIZESSEN IPARŰZÉSI ADÓT, HA NEM MUSZÁJ!

NE HALOGASSA A SZÉKHELYÁTTÉTELT !

SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS BUDAPESTEN

– székhelycím biztosítása okiratokon, cégbíróságon, partnerek vonatkozásában stb. – mindennemű levélátvétel, legyen az hivatalos, nem-hivatalos – ezen levelek szkennelése, továbbküldése e-mail címre, akár mobiltelefonra – hatóságok fogadása – hatóságok kényszerintézkedéseinek tűrése, ellenőrzés esetén tárgyaláshoz hely, tárgyaló biztosítása –

JÓL HANGZÓ CÍMEKEN

– egy budapesti címnek nagyobb a presztízse, amit mindig komolyabban vesznek – főleg vidéken -, mintha adott cég székhelye egy pl. dunántúli település lenne. Ez mindig is így volt, és mindig is így lesz.

– NAV Kelet és Észak budapesti adóilletőségű irodák

BUDÁN

SZÉKHELY VÁLLALKOZÁSÁNAK

5/5

PESTEN

SZÉKHELY VÁLLALKOZÁSÁNAK

5/5

A tárgyalót a DUNA-PARTI irodánkban is igénybe veheti!

A MARGIT-HID - PARLAMENT - LÁNCHÍD HÁROMSZÖGBEN

KÖZPONTI TÁRGYALÓNK

TÁRGYALÓHOZ MUNKAÁLLOMÁS

PARLAMENT AZ ERKÉLYRŐL

MARGIT-HÍD AZ ERKÉLYRŐL

A SZOLGÁLTATÁS 6+1 HAVI DÍJA ÖSSZESEN

29.900 Ft

+ áfa

HŰSÉGIDŐ, APRÓBETŰ NÉLKÜL !

A VÁLLALKOZÁSOK MIÉRT CÉGÜNKET VÁLASZTJÁK?

0
m2 iroda
0
év tapasztalat
0
elégedett ügyfél
– stabil, tőkeerős cégcsoportunk 13+ éves tapasztalattal rendelkezik  a székhelyszolgáltatás terén. Nincs olyan NAV ellenőrzés amivel még nem találkoztunk.
 
– a székhelyszolgáltatást a hatályos törvények szerint végezzük, szigorúan betartva az ide vonatkozó jogszabályt, a 7/2017. IM rendeletet.
 
–   az Adóhatósággal, NAV-val a kapcsolatunk napi szinten törvényeket betartva kiváló.
 
– nem üzemeltetünk cégtemetőt, a vállalkozásunkkal kapcsolatban semmilyen, még szabálysértési eljárás sem indult.
 
– cégünk 2018-ban, 2019-ben, 2020-ban, 2021-ben, 2022-ben és 2023-ban is megkapta sorozatban a Bisnode illetve a Dun & Bradstreet nemzetközi vezető cégminősítő vállalkozásoktól – a székhelyszolgáltatók között a legmagasabb AA-s, 5 év után immáron a Gold minősítést is ezen belül, amely annyit jelent, hogy vállalatunkkal az üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony.  Ezzel a tanúsítvánnyal a magyar cégek mindössze kevesebb, mint 1 %-a rendelkezik.

A SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁSRÓL BŐVEBBEN

MIÉRT VEGYEN IGÉNYBE SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁST?

mert minden küldeménye azonnal átvételre kerül, bárhol tartózkodik is

mert mindennek folyományaként, nem kell a postán várakoznia a hivatalos levelekért

mert nem kell fenntartania sokszor feleslegesen irodát, nem kell fizetnie bérletet, se adminisztrációt

mert otthonra bejelentett cég esetében fizetnie kell építményadót, így azt is megspórolja

mert nem teszi ki magát annak, hogy – otthonra bejegyzett cége esetében – , bárki váratlanul betoppan a privát szférájába

mert a székhelyszolgáltató tűri a hatósági kényszerintézkedéseket, amíg Ön nyugodtan dolgozik, esetleg pihen, családjával van

mert mindezért a székhelyszolgáltató, azaz mi felelünk!



SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS KISOKOS

A székhelyszolgáltatás egy olyan szolgáltatás, amelynek keretében, mint törvényes székhelyszolgáltató, jelen esetben topcegalapitas.eu (Gross Office Kft.) vállalja-vállaljuk, hogy:

– rendelkezésre bocsátunk egy címet – a székhelyszolgáltatás címét ahol:

– a cégtáblát helyezünk ki

– átvesszük a cége számára érkező hivatalos, és nem hivatalos küldeményeket

– a levelekről értesítés küldünk, és azok tartalmát beszkennelve küldjük a megadott e-mail címre/címekre

– a havonta összegyűlt leveleket, hivatalos, nem-hivatalos leveleket egyben a következő hó első hetében az Ön által megadott postázási címre elpostázzuk. Ennek külön díja nincsen!

– tűrjük a hatóságok kényszerintézkedéseit

– továbbá eseti jelleggel akár tárgyalót biztosítunk pl. NAV revíziók vagy céges tárgyalások esetére. Ez a tárgyaló lehet akár a bem rakparti irodánk tárgyalója is. Ennek külön díja nincsen!

Igen törvényes, és jogszerű. Mint a következő kérdésben adott válasz is kifejti, jogszabályok tisztázzák – többek között – az Adózás rendjéről sz. törvény, illetve a 7/2017 (VI.1) IM rendelet az ide vonatkozó jogi fogalmakat, és jogi kereteket.

A székhelyszolgáltatásról, mint szolgáltatásról alapvetően két jogszabály az Adózás rendjéről szóló törvény (2017. évi CL. törvény) valamint a székhelyszolgáltatásról szóló rendelet ( 7/2017. (VI.1) IM rendelet) tartalmaz alapvető szabályokat.

Az adózás rendjéről szóló törvény 43-as pontja szerint a székhelyszolgáltató az a személy, aki üzletszerű gazdasági tevékenysége során gondoskodik a megbízója (székhelyszolgáltatást igénybe vevő cég, egyéni vállalkozó) iratainak érkeztetéséről, hivatalos és nem hivatalos, üzleti küldemények átvételéről, rendelkezésre tartásáról, továbbá a székhelyhez kapcsolódó kötelezettségek teljesítéséről, ide tartozik az a székhelyhez kötődő valamennyi hatósági kényszerintézkedés is.

A székhelyszolgáltatásról szóló rendelet szerint, pedig a székhelyszolgáltatásról szóló szerződést:

– írásba kel foglalni

– a szerződés nem lehet határozott időtartamú, kivéve ha megbízó is határozott időtartamra alakult

– a székhelyhez kötődő szerződést egy éven belül rendes indokkal nem lehet felmondani

– a székhelyszolgáltatás, székhely helyéül olyan ingatlan vehető igénybe, amelynek a szolgáltató vagy kizárólagos tulajdonosa, vagy az ingatlan-nyilvántartásba bejegyzett használati jog jogosultja

– a szerződésben rendelkezni kell azon iratok köréről amelyeket a megbízó köteles a székhelyen tartani

A korábban hivatkozott jogszabályok, jogszabályhelyek, a székhely, telephely, fióktelep definíciója nem teszi lehetővé, többek között azért, mert a telephelyen, fióktelepen a cég köteles tartósan üzleti tevékenységet végezni.

A telephely egy olyan hely, cím, ahol a cég tartósan végez üzleti tevékenységet, ugyanazon a településen van, ahol a székhely, de nem ugyanaz a címe.

A fióktelep, pedig olyan telephely, ami más településen van,  mint a székhely és a telephely.

A jogszabályok különbséget tesznek cégjogi és adójogi meghatározás között.

A 14.Cgtf.43.036/2014. határozatában a Fővárosi Ítélőtábla kimondta, hogy mind a cég székhelyéhez hasonlóan a cég telephelyét, fióktelepét is meg kell jelölnie cégtáblával.

A székhelyszolgáltatási szerződés megkötéséhez az alábbi adatokat kérjük Öntől:

– cégének neve

– annak székhelye

– az eljáró cégképviselő neve, adatai

– kapcsolattartási telefonszám

– kapcsolattartási, szkennelési e-mail cím

– postázási cím

Cégünk olyan szerződéseket, székhelyszerződéseket köt, amelyek nem tartalmaznak semmilyen hűségnyilatkozatot, ilyen kitételt.

A megfizetett székhelyszolgáltatási díjon felül nincsenek plusz költségek. A megfizetett díj minden szolgáltatást magában foglal.

Az átvétel napján, de 24 órán belül biztosan e-mailben küldünk Önnek értesítést.

A székhelyszolgáltatási szerződés megkötése után annak tényét be kell jelenteni a NAV-nak a T101E adatlapon.

Minden esetben a cég által megbízott könyvelő szokta a bejelentést az adatlapon megtenni.

A 7/2017. (VI. 1) IM ide vonatkozó rendelete szerint a szerződést 1 éven belül nem lehet rendes felmondással felmondani. Azonban ha valaki nem fizeti ki a következő 6 hónapos aktuális ciklust a határidőre három hónap után a szerződés megszűnik. A szerződés 1 éven belüli megszűnésének semmiféle negatív jogkövetzménye sincs cégünknél.

A NAV felé a könyvelőn keresztül be kell jelenteni a ‘T201-e adatlapon a változásokat.

Azon esetben ha valamelyik hatóság azt kötelezővé teszi akkor igen. Egyébként nincs olyan jogszabály, amely kötelezővé teszi azt, persze nyilván tiltva sincsen. pl. személyesen is át lehet venni a cég részére érkezett leveleket.

 

Igen, mindhárom esetben kötelező! (Fővárosi Ítélőtábla 16.Cgtf.44.698/2009/4.)

KÉRDÉSEI VANNAK?

SEGÍTÜNK !

VÁRJUK MEGTISZTELŐ HÍVÁSÁT !

Hétfőtől-csütörtökig 8.00 - 16.00
Pénteken 8.00 - 15.00

06 1 235 0566

Ha nem vennénk fel, visszahívjuk!

vagy üzenjen:

KÖZPONTI IRODÁNK
1027 BUDAPEST, BEM RAKPART 50. I/1.
(nem székhelyszolgáltató iroda)

Központi irodánkban bankkártyával is fizethet!

SZÉKHELYSZOLGÁLTATÓ IRODÁINK BUDAPESTEN

VI. kerületi székhelyszolgáltatás

II. kerületi székhelyszolgáltatás

IRODÁNK ÚJLENGYELBEN
IPARŰZÉSI ADÓ MENTES SZÉKHELYSZOLGÁLTATÁS

TÁRCSÁZOM