Manapság az emberek, amit csak lehet, online végeznek el.
Az elektronikus ügyintézésnek köszönhetően nagyon felgyorsultak a szerződéskötések, a csekkbefizetések, az online vásárlások stb., az elmúlt koronavírusos időszak pedig csak még jobban rásegített erre.
Ma már akár a hitelügyintézést is el lehet végezni online, de vannak olyan dolgok, amik még mindig sokkal gyorsabbak és egyszerűbbek személyesen, mint az úgynevezett távazonosításos megoldással.
Ilyen például a cégalapítás is.
Tény, hogy a jelenleg érvényes jogszabályok zöld utat engedtek az távazonosításos cégalapításnak, ám a személyes tapasztalatunk az, hogy sokkal több munkával és idővel jár mint a személyes szerződéskötés.
Biztos, hogy megéri?
Bár ha belegondolunk, hogy a cégalapítás egész folyamata alatt ki se kell lépni a lakásból, az nagyon vonzó ajánlat lehet, de nem szabad elfelejteni azt sem, hogy egy olyan hivatalos folyamatról beszélünk, ahol ha nincs személyes interakció, akkor nagyon sok szabálynak és követelménynek kell megfelelni.
Csak hogy említsünk néhányat belőlük: közel sem mindegy, hogy a személyazonosságot igazoló igazolványokat milyen módon mutatjuk be a kamera előtt, illetve minden olyan megbeszélést, ami videón keresztül történik, azt rögzíteni kell.
A felsorolást sokáig lehetne még folytatni, a részletekről pedig az ügyvédnek kell tájékoztatást adni a cégalapításban résztvevő személyek részére.
Emellett pedig még mindig nagyon fontos, hogy az hivatalos dokumentumok eredeti példányai is meglegyenek, amit postai úton kell továbbítani, így a folyamat még inkább el tud húzódni.
Karosszékben kényelmesebb, személyesen sokkal hatékonyabb!
Úgy gondoljuk, hogy a cégalapítás, gyors és gördülékeny folyamatáért nem nagy áldozat az egyszeri személyes megjelenés, főleg, mivel nem tart tovább 1 óránál.
Mindemellett pedig a cégalapítás egész folyamata alatt csak és kizárólag ilyenkor szükségeltetik a személyesen megjelenni, így a távazonosításos cégalapítás bonyolítását nem is vállaljuk.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy sokan hasonlóan gondolkodnak és inkább választják az ügyintézés ezen formáját, mintsem hogy napokkal meghosszabbodjon a procedúra akár a posta lassúsága miatt.
Támogató szakmai háttér
Szerencsére a cégalapítás folyamata, a távazonosításos ügyintézés nélkül is meglehetősen gyors és költséghatékony.
De ez még mindig nem jelenti azt, hogy könnyelműnek kell lennie, ugyanis jogszabályok betartása vagy az adók figyelembe vétele nélkül könnyen zsákutcákba ütközhetünk.
Ahhoz hogy ezen az úton Ön gond nélkül végigmehessen, mindenképpen szüksége lesz egy jó ügyvédre.
Cégünknél a minden szolgáltatásunk esetében ingyenes az ügyvédi asszisztencia, ha pedig igénybe veszi budapesti vagy újlengyeli székhelyszolgáltatásunkat, akkor a cégalapítás költségeitől el is tekintünk.
További kérdések esetén vegye fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeink egyikén, de ha már döntött, akkor ne habozzon, hívjon minket még ma!