Menü Bezárás

KÖSZÖNTJÜK WEBOLDALUNKON!

Székhelyszolgáltatás 2.190 Ft / hó-tól.
Székhely Újlengyelben, ahol 0 % az IPA.
Ajándék hónappal.
1/2 , 1 és 2 éves díjcsomagok.
Minden levél szkennelése.
Havi postázás, külön költség nélkül.
Nincs ügyvédje? Segítünk!
Kattints ide
Previous slide
Next slide

BUDAPEST székhelyszolgáltatás

Ha nincs ügyvédje biztosítunk

1/2 éves, 1 és 2 éves díjcsomag

2.190 Ft /hó-tól

+ áfa

ÚJLENGYEL ipa-mentes székhelyszolgáltatás

Ha nincs ügyvédje biztosítunk

1/2 éves, 1 éves és 2 éves díjcsomag

7.800 Ft /hó-tól

+ áfa

CÉGALAPÍTÁS ELŐTTI TEENDŐK

1. A legfontosabb: keressen fel egy könyvelőt még a cégalapítás előtt! A könyvelőnél az alábbi dolgokat kell tisztázni minimálisan:

ki legyen az ügyvezető? Az utána fizetendő járulékok.

a cégforma alapos átgondolása, kiválasztása, az adózási szempontokat is figyelembe véve. 

– a cégalapításhoz mellékletként az ügyvéd által beadott „Adózási nyilatkozat” megbeszélése, adózási módok kiválasztása

– könyvelő figyelmét felhívni – bármilyen furcsa – még a cégalapítás napján történő 24T1041-es beadására akár postán keresztül.  (Ezt a NAV az alapítást követő 90 napban előszeretettel vizsgálja.)

2. Mit kell még Önnek átgondolnia a cégalapítás előtt?

mi lesz a cégnév – cégnév helyes megválasztása

cég székhelyének kiválasztása – itt jöhet elő a székhelyszolgáltatás, amelyet cégünktől megrendelhet 

cég tevékenységi  – TEÁOR 2008 szerinti – köreinek megválasztása, csak a fő tevékenységi kört kötelező a cégbíróság felé megjelölni

– a cég jegyzett tőkéjének megállapítása, a befizetés részleteinek tisztázása

CÉGALAPÍTÁS UTÁNI TEENDŐK

1. Ügyfélkapu nyitása,  – amennyiben még nincsen.

2.  Cégkapu nyitása. Ha az ügyfélkapu készen van, akkor a cégnek cégkapu nyitása. A következő az elérhetősége: https://cegkapu.gov.hu

3. Könyvelőnek meghatalmazás adása az Adóhatóság felé a következőn:  https://tarhely.gov.hu . Bal oldalt cég adószámának kiválasztása, , jobb felül beállítások és ügykezelő hozzáadása. Könyvelő adatait kell beírni.

4. NAV EGYKE: elérhetősége: onya.nav.gov.hu . Képviselteknél kiválasztani a céget, új nyomtatvány-meghatalmazások ” Meghatalmazás” Új bejelentés  – majd, a könyvelő neve, adóazonosítója, képviselet jogcíme: 09-könyvelő, Fő ügycsoportnál bejelölni Adóügyek ügycsoport intézésére jogosult-at. Fizetései kedvezmény és végrehajtási ügyek ügycsoportot.

5. NAV online számla beállítása. Ahhoz, hogy a számlázó majd beküldje a NAV-hoz a számlákat a következőket tenni: https://onlineszamla.nav.gov.hu – belépés majd ügyfélkapuval. Cég kiválasztása, felhasználók – új felhasználó – technikai felhasználó. Itt létre kell hozni az alap beállításoknál egy technikai felhasználót. Megkapjuk a következő adatokat: XL aláírókulcs, XML cserekulcs, és jelszót is. Ezeket ha programmal stb. fog menni a számlázás ott be kell íni. Így tudja a számlázó beküldi a számlákat automatikusan a NAV-hoz.

6. IPA-helyi adók bejelentkezés, regisztráció az önkormányzat oldalán.

7. Bankszámla nyitása 8 napon belül, azon a törzstőke (jegyzett tőke) kötelező elhelyezése. A bankszámlára történő befizetés után közvetlenül –  a jogszabályok adott keretei között – a céget képviselve a vezető tisztségviselő szabadon gazdálkodhat már a pénzzel.

8. A Kereskedelmi és Iparkamarához 5 napon belül kell bejelentkeznie, és megfizetnie a kamarai tagdíjat.

+ Indulhat a munka!

CÉGALAPÍTÁS FELTÉTELEI 2024-BEN

– A cégalapításra minden résztvevőnek, így a tagoknak, és az ügyvezetőnek is hoznia kell magával okmányokat: – személyigazolványt, lakcímkártyát, adókártyát.

– abban az esetben, ha saját székhelyet, telephelyet, fióktelepet neveznek meg, hozni kell a hozzájáruló nyilatkozatot, ilyen formanyomtatványt kérésre irodánk szívesen küld. Székhelyszolgáltatás esetén erre nincsen szükség.

Ügyvezetői feltételek:

– minimum 18 éves kor, cselekvőképesség

– ne legyen cégjogilag eltiltva (cégbírósági eltiltás)

– ne legyen foglalkozástól eltiltva

– ne legyen akadálya az adóregisztrációnak (NAV-os eltilás)

– tiszta erkölcsi bizonyítvány, bemutatni, kiváltani nem kell, csak kérdéses büntetett előélet esetén

Tulajdonosi feltételek:

 – ugyanaz, mint az előző, azzal a kivétellel, hogy nem kell 18 évesnek lennie a tagnak

– illetve az eltiltások közül csak a NAV-os eltiltás él

KÖZPONTI IRODÁNK
(csak előzetes bejelentkezéssel)
1027 BUDAPEST, BEM RAKPART 50. I/1.

CÉGALAPÍTÁS INFORMÁCIÓK

A kft alapítása során megadott törzstőke összege nem lehet kevesebb ugyan 3 millió forintnál, azonban induláskor meg lehet adni akár nulla forintot is. Azaz 0 forint rendelkezésre bocsátásával megalapítható a kft-nk.

Bt – azaz betéti társaság – -ot csakis legalább kettő személy tud alapítani. Az egyik a beltag, a másik a kültag. Természetesen annak nincsen akadálya, hogy akár ennél több személy alapítson betéti társaságot. Ez igaz a Kft-re, azaz a korlátolt felelősségű társaságra is. A Kft-nél annyi a különbség, hogy alapítható csupán egyetlen személlyel is. Ez a személy lehet akár egy másik cég is. Zártkörűen működő részvénytársaságot ugyancsak alapíthat egyetlen személy is.

Szükség van személyes okmányokra, azaz:

  1. Személyazonosító okmányra, vagy jogosítványra, vagy útlevélre
  2. Lakcímkártyára
  3. Adókártyára
  • Szükség van még székhelyre.
  • Fontos, hogy az adott alapítók ne legyenek eltiltva.
  • Fontos a személyes megjelenés.

Szükség lesz az azonosításhoz az ingatlanra címére, helyrajzi számára. A kötelező ellenőrzés részeként az eljáró ügyvéd leellenőrzi az ingatlan tulajdoni lapját, és azon aki szerepel, azoknak a személyeknek hozzá kell járulniuk a cég adott címre történő bejegyzéséhez. Az ide vonatkozó külső személyek engedélyét székhelyhozzájáruló vagy befogadó nyilatkozatnak nevezzük.

A cég nevének minimálisan rendelkeznie kell vezérszóval és cégformával. Cégforma lehet: Kkt, bt, kft, Zrt, Nyrt.

Minden már létezett, vagy létező cég, nevétől legalább három vagy négy karakterrel el kell térnie.

Nem számít eltérésnek az írásjelek használata, a számok, vagy esetlegesen egy eltérő cégforma választása.

Település nevének a cég nevében történő megjelölésekor csatolni kell az adott település beleegyező nyilatkozatát.

Cégnévben szerepelhet a cég tulajdonosának, vezető tisztségviselőjének neve.

A történelemben kiemelkedő személyiség nevének választásnál a cégbíróság kétsége esetén az eljáró hivatalnak meg kell keresnie a Bölcsészettudományi Kutatóközpont állásfoglalását.

Egy cég megalapításának ideje változó sok minden függvénye. Nyilván függ attól, hogy az ügyvédje mikorra tud Önnek időpontot adni, mikor tud aláírni, illetve Ő mikor tudja beadni az anyagot a Cégbíróságra.

Egy cég bejegyzése általában a beadástól számítva meg szokott történni 2-3 munkanapon belül. Nagyon ritkán a maradék hányadban maximum 7-9 nap a bejegyzés. Előre azt, hogy ki melyik csoportba tartozik nem lehet megjósolni.

Az első számlát a cég akkor állíthatja ki, ha már kapott adószámot. Az adószámot minden társaság a cégbejegyző végzésében kapja meg, így a cégbejegyzés után tudja kiállítani az első számláját.

A cégbejegyzés után lehet bankszámlát nyitni. A bankba kötelezően vinni kell a személyes okmányokat, az ügyvéd által ellenjegyzett dokumentumokat, és a cégbíróság és ügyvéd által kibocsátott e-aktákat pedig e-mailben kell a banknak  megküldeni.

Az alapításkor lenyilatkozott összeget a cégbejegyzéstől számított 8 napon belül kell elhelyezni a cég bankszámlájára. A maradék összeget pedig a vállalt – de maximum 2 éven belül. (Cégalapításkor lehetőség van a lenyilatkozott összeget házipénztárban elhelyezni, azonban a hatályos jogszabályok szerint, ezt ebben az esetben is be kell fizetni a cég számlájára.ű9

KÉRDÉSEI VANNAK?

SEGÍTÜNK !

VÁRJUK MEGTISZTELŐ HÍVÁSÁT !

Hétfőtől-csütörtökig 8.00 - 17.00
Pénteken 8.00 - 16.00

06 30 386 2070

Ha nem vennénk fel, visszahívjuk!

TÁRCSÁZOM